Media Sosial, apa impaknya dalam pengurusan zakat? – Tuan Haji Abdul Hakim Amir Osman

1. Medial sosial dah jadi tempat sebar fitnah…betul ke??? kalau ikut pengalaman saya…memang betul pun…kalau kita dapat sesuatu berita, kite terus nak share…bukan nak check dulu betul ke tak…

2. Kita nak jadi wartawan tanpa gaji….sedih tulll…kalaulah berita tu palsu…kita la yg jadi tukang penyebar fitnah….huhuhu

3. Bahasa yg kite guna mase nak komen atau beri pendapat…perhhh…terus maki hamun je…dah tak der dah nak hormat ke apa…cam tak der perasan…

4. So korang tgkla video kat atas tu…moga memberi manfaat & dapat ambil iktibar…